FANDOM

Jorgen Von Pyton
Qwe
Płeć: Józef Stalin, właściwie Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili (ros. Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли, wym. [ɪˈosʲɪf vʲɪsərʲɪˈonJózef Stalin, właściwie Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili (ros. Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли, wym. [ɪˈosʲɪf vʲɪsərʲɪˈonəvʲɪt͡ɕ d͡ʐʐʊɡɐˈʂvʲilʲɪ] ( odsłuchaj); Ioseb Besarionis Dze Dżughaszwili, gruz. იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი; ps. StalinKoba[a], Iwanow, Wasiljew, Czyżykow, Besoszwili[1]; ur. 6 grudnia?/18 grudnia 1878[b][2][3] w Gori, zm. 5 marca 1953 w Kuncewie[4]) – radziecki polityk pochodzenia gruzińskiego, formalnie pełniący obieralne, kadencyjne funkcje sekretarza generalnego KPZR i jej poprzedniczek oraz premiera ZSRR, a faktycznie dożywotni dyktator Związku Radzieckiego, posiadający nieograniczoną władzę.

Jako metodę rządzenia stosował masowy, państwowy wewnętrzny i zewnętrzny terror, który pochłonął, według różnych ocen, od kilku do kilkudziesięciu milionów ofiar śmiertelnych. Podpisując sojusz z III Rzeszą, umożliwił Niemcom rozpoczęcie agresji zbrojnej na Polskę, przyczyniając się do wybuchu II wojny światowej[5].Józef Stalin, właściwie Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili (ros. Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли, wym. [ɪˈosʲɪf vʲɪsərʲɪˈonəvʲɪt͡ɕ d͡ʐʐʊɡɐˈʂvʲilʲɪ] ( odsłuchaj); Ioseb Besarionis Dze Dżughaszwili, gruz. იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი; ps. StalinKoba[a], Iwanow, Wasiljew, Czyżykow, Besoszwili[1]; ur. 6 grudnia?/18 grudnia 1878[b][2][3] w Gori, zm. 5 marca 1953 w Kuncewie[4]) – radziecki polityk pochodzenia gruzińskiego, formalnie pełniący obieralne, kadencyjne funkcje sekretarza generalnego KPZR i jej poprzedniczek oraz premiera ZSRR, a faktycznie dożywotni dyktator Związku Radzieckiego, posiadający nieograniczoną władzę.

Jako metodę rządzenia stosował masowy, państwowy wewnętrzny i zewnętrzny terror, który pochłonął, według różnych ocen, od kilku do kilkudziesięciu milionów ofiar śmiertelnych. Podpisując sojusz z III Rzeszą, umożliwił Niemcom rozpoczęcie agresji zbrojnej na Polskę, przyczyniając się do wybuchu II wojny światowej[5].əvʲɪt͡ɕ d͡ʐʐʊɡɐˈʂvʲilʲɪ] ( odsłuchaj); Ioseb Besarionis Dze Dżughaszwili, gruz. იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი; ps. StalinKoba[a], Iwanow, Wasiljew, Czyżykow, Besoszwili[1]; ur. 6 grudnia?/18 grudnia 1878[b][2][3] w Gori, zm. 5 marca 1953 w Kuncewie[4]) – radziecki polityk pochodzenia gruzińskiego, formalnie pełniący obieralne, kadencyjne funkcje sekretarza generalnego KPZR i jej poprzedniczek oraz premiera ZSRR, a faktycznie dożywotni dyktator Związku Radzieckiego, posiadający nieograniczoną władzę.

Jako metodę rządzenia stosował masowy, państwowy wewnętrzny i zewnętrzny terror, który pochłonął, według różnych ocen, od kilku do kilkudziesięciu milionów ofiar śmiertelnych. Podpisując sojusz z III Rzeszą, umożliwił Niemcom rozpoczęcie agresji zbrojnej na Polskę, przyczyniając się do wybuchu II wojny światowej[5].

Gatunek: Józef Stalin, właściwie Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili (ros. Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли, wym. [ɪˈosʲɪf vʲɪsərʲɪˈonəvʲɪt͡ɕ d͡ʐʐʊɡɐˈʂvʲilʲɪ] ( odsłuchaj); Ioseb Besarionis Dze Dżughaszwili, gruz. იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი; ps. StalinKoba[a], Iwanow, Wasiljew, Czyżykow, Besoszwili[1]; ur. 6 grudnia?/18 grudnia 1878[b][2][3] w Gori, zm. 5 marca 1953 w Kuncewie[4]) – radziecki polityk pochodzenia gruzińskiego, formalnie pełniący obieralne, kadencyjne funkcje sekretarza generalnego KPZR i jej poprzedniczek oraz premiera ZSRR, a faktycznie dożywotni dyktator Związku Radzieckiego, posiadający nieograniczoną władzę.

Kolor włosów: BiałyJózef Stalin, właściwie Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili (ros. Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли, wym. [ɪˈosʲɪf vʲɪsərʲɪˈonəvʲɪt͡ɕ d͡ʐʐʊɡɐˈʂvʲilʲɪ] ( odsłuchaj); Ioseb Besarionis Dze Dżughaszwili, gruz. იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი; ps. StalinKoba[a], Iwanow, Wasiljew, Czyżykow, Besoszwili[1]; ur. 6 grudnia?/18 grudnia 1878[b][2][3] w Gori, zm. 5 marca 1953 w Kuncewie[4]) – radziecki polityk pochodzenia gruzińskiego, formalnie pełniący obieralne, kadencyjne funkcje sekretarza generalnego KPZR i jej poprzedniczek oraz premiera ZSRR, a faktycznie dożywotni dyktator Związku Radzieckiego, posiadający nieograniczoną władzę.

Kolor oczu: NiebieskiJózef Stalin, właściwie Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili (ros. Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли, wym. [ɪˈosʲɪf vʲɪsərʲɪˈonəvʲɪt͡ɕ d͡ʐʐʊɡɐˈʂvʲilʲɪ] ( odsłuchaj); Ioseb Besarionis Dze Dżughaszwili, gruz. იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი; ps. StalinKoba[a], Iwanow, Wasiljew, Czyżykow, Besoszwili[1]; ur. 6 grudnia?/18 grudnia 1878[b][2][3] w Gori, zm. 5 marca 1953 w Kuncewie[4]) – radziecki polityk pochodzenia gruzińskiego, formalnie pełniący obieralne, kadencyjne funkcje sekretarza generalnego KPZR i jej poprzedniczek oraz premiera ZSRR, a faktycznie dożywotni dyktator Związku Radzieckiego, posiadający nieograniczoną władzę.

Informacje osobiste
Stowarzyszenia:
Rodzina Von Pytonów
Rodzina Cosma
Zawód:
Ochroniarz regulaminu
Świat:
Świat Wróżków
Przyjaciele:
Cosmo Cosma
Wanda Fairywinkle-Cosma
Timmy Turner
Binky Abdul
Wrogowie:
Szef Chochlików
Anty-Cosmo
Zainteresowania w miłości:
Zębowa Wróżka
Zainteresowania:
Mięśnie
Męskość
Rodzina
Chrześniacy:
Winston (chrześniak)
Dziadkowie:
Babcia Boom Boom (babcia)
Małżonka:
Zębowa Wróżka (żona)
Inne:
Leonard Von Pyton (kuzyn)
Cosmo Cosma (daleki kuzyn)
Poof (daleki kuzyn)
Informacje produkcyjne
Pierwsze pojawienie:
The Temp
Głosu użyczył:
Zbigniew Suszyński
Grzegorz Pawlak
Zbigniew Konopka
Grany przez: (na żywo)
Mark Gibbon

Jorgen Von Pyton (Waszka G) Grupa przestępcza z Abigerdii

PostaćEdytuj

Józef Stalin, właściwie Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili (ros. Ио́сиф Виссарио́нович Джугашви́ли, wym. [ɪˈosʲɪf vʲɪsərʲɪˈonəvʲɪt͡ɕ d͡ʐʐʊɡɐˈʂvʲilʲɪ] ( odsłuchaj); Ioseb Besarionis Dze Dżughaszwili, gruz. იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი; ps. StalinKoba[a], Iwanow, Wasiljew, Czyżykow, Besoszwili[1]; ur. 6 grudnia?/18 grudnia 1878[b][2][3] w Gori, zm. 5 marca 1953 w Kuncewie[4]) – radziecki polityk pochodzenia gruzińskiego, formalnie pełniący obieralne, kadencyjne funkcje sekretarza generalnego KPZR i jej poprzedniczek oraz premiera ZSRR, a faktycznie dożywotni dyktator Związku Radzieckiego, posiadający nieograniczoną władzę.